tisdag 15 mars 2011

Färdigpackad och klar

Ojoj, sicken dag. Började med att ringa till Skatteetaten (Norges version av Skatteverket) för att få svar på varför mina pinkoder som man behöver till deklarationen inte kommit. Efter att ha blivit kopplad fram och tillbaka i all oändlighet fick jag till slut veta att det berodde på att de förväxlat ett C med en 6a i min adress. Jasi norrmän, läskunniga är de inte heller.

Sen började då den oändliga packningen som äntligen har kommit till sitt slut. Och jag skulle nästan vilja påstå att jag är en jävul på att packa, genomtänkt in i minsta detalj. Har via sms-korrespondens under kvällen fått veta att det inte riktigt går lika bra för min kära vän. Tydligen hänger det grejer utanpå ryggsäcken och risken finns att den spricker någonstans över Mellanöstern. Blir spännande att se hur det har gått på bagagebandet i Bangkok!

Imorgon lyfter vi som sagt mot Fjärran Östern och om ni har tur kanske vi livebloggar direkt från Arlanda, vi har ju som sagt några timmars väntan där.




NU KÖR VI IGEN!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar